Digitalni račun ti je dostupan u Lidl Plus aplikaciji za svaku kupovinu za koju si skenirao svoju Lidl Plus digitalnu karticu na kasi.
Istoriji računa možeš pristupiti iz dela ,,Više’’, kao i iz Pregleda kupovine.
Iz pregleda kupovine možeš pristupiti računu koji se odnosi na datu kupovinu.
Pregled obavljenih transakcija je sada veoma jednostavan i trajno se čuva. U istoriji računa, klikom na „obeleži“ možeš označiti transakcije kao „omiljene“ i one će se prikazivati i u posebnom delu „omiljeni“. Takođe, transakciju možeš označiti kao omiljenu, jednostavnim klikom na zvezdicu u gornjem delu samog računa. Podaci o broju iskorišćenih kupona takođe su ti prikazani u pregledu obavljenih transakcija.
Transakcije možeš obrisati iz pregleda i podeliti sa drugim osobama uz pomoć opcije podeli (opcije su dostupne klikom na tri tačke u gornjem desnom uglu računa).
Šta da uradiš ukoliko se tvoje mišljenje o kupljenom proizvodu promenilo i želiš da uradiš povrat istog?
Tvoje mišljenje se o kupljenom proizvodu promenilo? Nema problema!
Rado ćemo ti vratiti novac. Kako bismo bili u mogućnosti da sprovedemo povrat novca i ispoštujemo zakonsku regulativu, neophodno je:
- Da nije prošlo više od 30 dana od datuma kupovine.
- Da je proizvod u originalnom pakovanju, sa etiketama, bez tragova nošenja ili korišćenja i neoštećen.
- Da poseduješ dokaz o kupovini. A to može biti fiskalni račun, izvod iz banke ili digitalni račun iz Lidl Plus aplikacije.
Ukoliko uradiš povrat proizvoda, pojaviće ti se „Kopija za povrat“ u produžetku digitalnog računa. Na telefonima sa Android operativnim sistemom, boja slova na kopiji za povrat će biti crna, dok će na telefonima sa iOS operativnim sistemom boja biti crvena. Boja ne utiče na funkcionalnost opcije za povrat.
Kako da uložim reklamaciju na neispravan neprehrambeni proizvod?
Neprehrambeni proizvod kupljen kod nas ne funkcioniše? Bez brige, u par jednostavnih koraka možeš podneti zahtev za reklamaciju.
- Ukoliko se radi o odeći, obući ili proizvodu u vrednosti manjoj od 1.500 RSD, možeš proizvod sa računom odneti u najbližu prodavnicu i kolege će odmah rešiti tvoju reklamaciju.
- U ostalim slučajevima na raspolaganju su ti sledeće mogućnosti:
- Podnesi reklamaciju online - popuni obrazac na sledećem linku . U polje „Odaberite temu” unesi Reklamacija neprehrambenih proizvoda
- Kontaktiraj nas putem telefona 0800 300 180, radnim danima od 08.00 do 17.00 i kolege će primiti tvoju reklamaciju
- Odnesi proizvod sa računom* u najbližu Lidl prodavnicu
*Prilikom popunjavanja reklamacije neophodno je da dostaviš fiskalni račun ili izvod iz banke ukoliko je plaćanje sprovedeno karticom, ili odštampan digitalni račun (može se naći u PDF formi u delu Lidl Plus aplikacije koji se odnosi na digitalni račun) sa jasno vidljivim proizvodima, datumom kupovine, prodavnicom i QR kodom.