Drage kolege kupci,
Imamo važno obaveštenje!

Branka, Milica, Milutin i Rade. To smo mi.

Mi možda ne radimo u Lidlu, ali moramo da kažemo. Preporuke, savete, sugestije, naša iskustva sa Lidlom.

Gospođa Branka je morala da kaže da su u Lidlu niže cene svaki dan za stotine naših omiljenih proizvoda, a gospođa Branki morate da verujete – ona uvek nosi papir i olovku sa sobom. Milica je morala svima da saopšti da su u Lidl, pored naših omiljenih Lidl brendova, stigli i neki drugi jer ona prosto obožava novitete. Milutin je ostao među rafovima i proverio, pa posle jedva čekao da nam svima objasni kako ogroman broj proizvoda u Lidlu ima domaće, srpsko poreklo.

A ja, ja vam nisam neki ljubitelj ranog ustajanja i zato obožavam Lidl – jer kad god odem, pecivo i hleb su uvek sveži jer se u Lidlu peku ceo dan. I stvarno, iako ne radim u Lidlu, morao sam to da kažem svim kolegama. Kolegama kupcima, to jest.

A ako i vi, kolege kupci, imate nešto da nam kažete – bilo o kampanji, bilo o proizvodima – mikrofon je vaš. Kad kažem „mikrofon“, mislim na komentare na Lidl nalozima na društvenim mrežama. 😊

Nadamo se da ćete uživati u novoj kampanji, kolege kupci.


Vaš Rade.

Pardon, vaš Lidl. 😊