Uslovi učestvovanja Lidl Plus
Status: oktobar, 2024.
Verzija: 2.0
1. Polje primene i odnos sa zakonskim odredbama
2. Uslovi za učešće
3. Registracija, račun i zaključivanje ugovora
4. Predmet usluge prilikom korišćenja Lidl Plus
4.1 Informacije po meri korisnika
4.2 Prikupljanje i čuvanje podataka
4.2.1 Registracija za Lidl Plus
4.2.2 Podaci iz Lidl Plus
4.2.3 Posete prodavnicama
4.2.4 Služba za potrošače
4.2.5 Praćenje podataka iz onlajn usluga
4.2.6 Rezervacija proizvoda
4.2.7 Ponude partnera
4.2.8 Internet prodavnica/druge digitalne ponude
4.2.9 Dostizanje Kupon Plus ciljeva
4.3 Analiza podataka
5. Opšti uslovi za korišćenje programa
6. Funkcija rezervacije
6.1.1. Predmet
6.1.2. Neobavezujuća priroda rezervacije
6.1.3. Proces rezervacije
6.1.4. Preuzimanje i plaćanje proizvoda
6.1.5. Izmene i otkazivanje rezervacije
6.1.6. Istorija
7. Vaše obaveze
8. Odgovornost
9. Prekid, brisanje
10. Završne odredbe
1. Polje primene i odnos sa zakonskim odredbama
Ovi uslovi korišćenja („Uslovi korišćenja“) regulišu učešće u Lidl Plus-u (u daljem tekstu „Usluga“). Uslugom upravlja Lidl Stiftung & Co. KG (u daljem tekstu „Lidl grupacije“ ili „mi“). Međutim, Lidl grupacija ima pravo da za pružanje usluge koristi podizvođače i/ili druge kompanije iz grupe kompanija Lidl Srbija kd u daljem tekstu Lidl grupacija „Lidl kompanije“ ili „Lidl“. Usluga je namenjena potrošačima (u daljem tekstu „korisnici“ ili „vi“) koji, na primer, žele da koriste druge Lidl Plus funkcije i/ili dobiju personalizovane informacije Lidla o ponudama i promocijama putem Lidl Plus-a, a koji odgovaraju vašim dosadašnjim interesovanjima. Cilj korišćenja Lidl Plus-a je da se obezbedi da dobijete relevantniji sadržaj i da vam Lidl ne šalje informacije koje vas ne zanimaju. Osnova za određivanje relevantnog sadržaja je, pre svega, ponašanje pri kupovini i korišćenju proizvoda i usluga Lidl kompanija, kao što je opisano u nastavku.
Lidl Plus nalog kada je zaštićen lozinkom vam omogućava da čuvate svoje podatke iz različitih grupnih usluga, kao što su Lidl aplikacija itd. („online usluge“) na centralnoj lokaciji za skladištenje (u daljem tekstu „Nalog“ ili „Lidl Plus nalog“) za pregled, pristup, upravljanje i uređivanje. Nakon jednokratne registracije na online servisu, nalog vam omogućava da koristite online usluge sa istim korisničkim imenom i lozinkom, pod uslovom da je nalog implementiran u odgovarajuću online uslugu.
Usluga se pruža na osnovu sledećih uslova učešća. Možete da pristupite i sačuvate ili odštampate trenutno važeće uslove učešća u bilo kom trenutku na [ LINK]]. Tekst ugovora nakon njegovog zaključenja ne čuvamo.
2. Uslovi za učešće
Kako biste učestvovali u našem programu, morate da imate najmanje 18 godina i da budete potrošač u skladu sa članom 5 stav 1 tačka 1) Zakona o zaštiti potrošača. Program se može koristiti samo u privatne svrhe. Komercijalno učešće u svojstvu preduzetnika odnosno trgovca u smislu člana 5 stav 1 tačka 2) Zakona o zaštiti potrošača nije dozvoljeno.
3. Registracija, račun i zaključivanje ugovora
Da biste mogli da koristite naš program, morate kreirati/otvoriti nalog.
Klikom na dugme „Nastavi“ , prilikom registracije u Lidl aplikaciji, dajete obavezujuću ponudu za uslugu i koristite niz funkcija. Samim tim, pružite sve tražene informacije, uključujući korisničko ime i lozinku za vaš nalog („podaci za prijavu“) i kliknite na dugme „Registruj se sada“ („Ponuda“). Napominjemo da prilikom registracije na Lidl aplikaciju, nemate nikakvih troškova. Takođe, sve dok ne kliknete na dugme „Nastavi“, možete da otkažete registraciju u bilo kom trenutku ili da promenite date informacije brisanjem, dodavanjem ili ispravljanjem podataka navedenih u različitim poljima ili jednostavnim zatvaranjem Lidl aplikacije. Tokom procesa registracije, vaš broj mobilnog telefona mora biti verifikovan. Poslaćemo vam SMS sa kodom za potvrdu. S tim da napominjemo da se proces registracije ne može nastaviti bez verifikacije mobilnog broja.
Nakon završetka procesa registracije, u bilo kom trenutku možete promeniti informacije koje se odnose na vas, a koje ste prethodno uneli.
Nakon što dobijemo vašu ponudu za zaključenje ugovora, poslaćemo potvrdu o prijemu ponude („potvrda porudžbine“) na e-mail adresu koju ste naveli prilikom registracije. Ova potvrda porudžbine takođe predstavlja naše prihvatanje ponude („zaključivanje ugovora“) i sadrži link za verifikaciju. Usluga se može koristiti čim dobijete navedenu potvrdu. Kada završite registraciju, automatski će vam biti dodeljen broj korisnika.
S obzirom na to da registracija na Lidl Plus aplikaciju nije obavezna i da je besplatna, zadržavamo pravo da u određenim situacijama odbijemo kreiranje naloga bez daljeg obrazloženja.
Informacije o mejlu i broju mobilnog telefona ne mogu se prebaciti na drugi nalog. To znači, da sa jednom mejl adresom možete kreirati samo jedan Lidl Plus nalog. Nije dozvoljeno unošenje mejl adrese, broja mobilnog telefona ili drugih kontakt informacija koje ne pripadaju vama, posebno takozvanih „jednokratnih mejl adresa“. Vaše podatke za pristup nalogu treba da čuvate na bezbednom mestu. Drugim osobama nije dozvoljeno da pristupaju vašem nalogu.
Svaka interakcija sa Lidlom koja se vrši preko vašeg naloga se pripisuje vama. Ovo važi i za slučaj da druga osoba pristupa vašem nalogu, ukoliko je druga osoba ostvarila pristup vašem nalogu usled vaše nepažnje. U tom slučaju, Vaša je dužnost da nas odmah obavestite o postojanju neovlašćenog pristupa vašem nalogu, kao i da promenite podatke za prijavljivanje ukoliko posumnjate da druge osobe koriste vaš nalog.
Korišćenje naloga na uređajima sa Android operativnim sistemom moguće je samo ako uređaj koristi pretraživač Google Chrome.
4. Predmet usluge prilikom korišćenja Lidl Plus
Ovaj odeljak se primenjuje isključivo kada koristite uslugu Lidl Plus aplikacije. „Korišćenje Lidl Plus usluge“ u smislu ovih uslova znači korišćenje Lidl Plus-a od prvog prijavljivanja na Vaš Lidl Plus nalog, što se može desiti automatski nakon uspešne registracije. Ovo se odnosi na korišćenje funkcije rezervacije u tački 6.
4.1 Informacije po meri korisnika
Svrha usluge jeste, pre svega, plasiranje najrelevantnijih informacija koje su relevantne za vas i – koliko god je to moguće – da personalizuje Lidl ponude i usluge za vas.
Učešće u Lidl Plus-u je besplatno.
Uz Lidl Plus možete uživati u raznovrsnom sadržaju koji je napravljen po vašoj meri. To uključuje, između ostalog, ponude posebno prilagođene vašim potrebama i željama, učešće u nagradnim igrama i konkursima, kao i popustima i posebnim pogodnostima. Da bismo ovo postigli, pokušaćemo da odredimo koja vaša interesovanja i sklonosti u pogledu proizvoda i usluga koje Lidl nudi.
4.2 Prikupljanje i čuvanje podataka
Osnova našeg određivanja pravih ponuda za vas zasniva se na podacima navedenim u ovom tački.
4.2.1 Registracija za Lidl Plus
Prilikom registracije, zahtevamo sledeće osnovne podatke o potrošačima: Ime, datum rođenja, adresa e-pošte, broj mobilnog telefona i lozinka. Pozdrav i pol se mogu opciono navesti. Da biste olakšali prijavljivanje, takođe imate opciju da aktivirate funkciju „Ostanite prijavljeni“. Nakon aktiviranja funkcije, u pretraživaču vašeg uređaja se postavlja trajni kolačić (12 meseci), koji osigurava da vas nalog prepozna kada sledeći put pristupite. Ovaj kolačić se takođe može izbrisati u bilo kom trenutku.
Ako se registrujete na povezanu online uslugu, a niste prethodno registrovani na nekom drugom online servisu, automatski će biti podešen Lidl Plus nalog. Ako ste se već registrovali za drugu online uslugu integrisanu sa vašim Lidl Plus nalogom, možete jednostavno da se prijavite na drugu online uslugu koja komunicira sa Lidl Plus-om koristeći vaše postojeće podatke za prijavu. Ukoliko kompanija Lidl u budućnosti bude nudila nove online usluge, moći ćete da ih koristite i preko svog Lidl Plus naloga. Dodatni uslovi korišćenja se mogu primeniti na pojedinačne online usluge. Funkcija Lidl Plus jedinstvene prijave vam daje mogućnost, da vaš identitet bude prepoznat na više povezanih portala i verifikovan od strane povezanih online usluga kojim možete upravljati preko Lidl Plus naloga. Lidl Plus nalog vam omogućava da pregledate, pristupate, upravljate i ispravljate svoje informacije iz različitih online usluga na jednoj centralnoj lokaciji. Lidl Plus nalog čuva glavne podatke i informacije o korisnicima, kao i glavne podatke i informacije koje ste stavili na raspolaganje prilikom korišćenja drugih online usluga. Na ovaj način, svi vaši glavni podaci o klijentima, podaci za prijavu, dobrovoljno date informacije o vašim životnim okolnostima i interesovanjima iz takče „O meni“ nalaze se na vašem nalogu, kao i informacije o sačuvanim načinima plaćanja i istoriji kupovina i porudžbina, mogu se videti na centralnoj lokaciji. Ako je potrebno, vaši podaci će biti prosleđeni odgovarajućoj online usluzi kada koristite određene ponude kako bi se, što je više moguće, olakšalo korišćenje odgovarajuće online usluge i, ako je potrebno, sprovođenje odgovarajuće transakcije.
4.2.2 Podaci iz Lidl Plus
Ako ste na svom Lidl Plus nalogu dobrovoljno dali određene podatke, kompanije Lidl mogu koristiti i ove informacije u raznim online uslugama (naročito da vam tamo prikazuju personalizovane ponude).
4.2.3 Posete prodavnicama
Ako se prilikom kupovine identifikujete na kasi, beležimo prodavnicu koju ste posetili, proizvode koje ste kupili ili eventalno vratili, i to po vrsti, količini i ceni, kao i kupone koje ste iskoristili. Takođe, beležimo i ukupan iznos računa, njihov prosečan iznos u određenom vremenskom periodu, učestalost vaših kupovina, kao i vreme procesa plaćanja i načina plaćanja.
Možete aktivno da se identifikujete na kasi koristeći svoju Lidl Plus digitalnu karticu.. Kuponi u Lidl Plus-u se uzimaju u obzir pri plaćanju na kasi samo ako ste ih prethodno aktivirali u aplikaciji u delu „Kuponi“.
4.2.4 Služba za potrošače
Ako kontaktirate korisničku podršku u kompaniji Lidl, mi ćemo koristiti podatke koje nam i tom prilikom date.
4.2.5 Praćenje podataka iz onlajn usluga
Ako ste dali saglasnost za obradu podataka o praćenju u online uslugama za korišćenje u Lidl Plus-u, mi ćemo takođe koristiti ove informacije da bismo odredili ponude koje su prave za vas.
Obratite pažnju na naše Napomene o zaštiti podataka.
4.2.6 Rezervacija proizvoda
Ako rezervišete proizvode preko Lidl Plus aplikacije, a zatim ih kupite u prodavnici, takođe obrađujemo vaše lične podatke, odnosno prikupljamo informacije o vašem korišćenju naše usluge rezervacije i kupljenim proizvodima.
4.2.7 Ponude partnera
S vremena na vreme, u okviru Lidl Plus-a, na primer u okviru akcija sniženja, imate priliku da dobijete snižene ponude od partnera za saradnju. Ove ponude po pravilu sadrže generički ili individualizovani identifikacioni broj (u daljem tekstu „Promotivni kod“) koji izdaje odgovarajući partner, koji morate da navedete kada ga iskoristite kod partnera za saradnju ili koji će biti pročitan. Da biste iskoristili neke od ovih ponuda, morate da se identifikujete kao Lidl Plus klijent koristeći QR kod ili svoju digitalnu korisničku karticu umesto da koristite promotivni kod. Kuponi nisu naša ponuda; Prijem i korišćenje ponuda stoga podležu isključivo uslovima i informacijama o zaštiti podataka relevantnog partnera sa kojim sarađujemo. Zbog toga partnerske ponude mogu s vremena na vreme menjati i/ili uklanjati partnerske ponude. Partnerske kompanije nas obaveštavaju o otkupu kupona, vaučera, kodova vaučera itd. Ako funkcija „Ponude partnera“ sadrži eksterne veze (hiperlinkove) ka veb stranicama trećih strana, ove povezane veb stranice su isključivoj nadležnosti poslovnog partnera.
U slučaju da se u okviru Lidl Plus-a odobri posebna ponuda za ugovaranje usluga sa našim partnerima za saradnju, od njih ćemo dobiti vaše kontakt podatke (adresu e-pošte i broj mobilnog telefona) kako bismo mogli ispravno dodeliti specijalnu ponudu vašem nalogu.
4.2.8 Internet prodavnica/druge digitalne ponude
Dobijamo detalje o vašem korišćenju onlajn usluga ili drugih aplikacija, veb-sajtova ili drugih digitalnih usluga od kompanije u grupi kompanija Lidl, kao što su usluga Click & Pick, onlajn recepti, proizvodi za bebe i decu itd. (posebno odabrani i kupljeni proizvodi, informacije o plaćanju i informacije o načinu rezervacije, vaši odgovori na ankete, vaše učešće u nagradnim igrama, proizvodi koji se nalaze u korpi, učestalost kupovine, vaše podatke o korišćenju aplikacije, itd.) i organizujte ih ako je moguće, prema vašim preferencijama, vašoj adresi e-pošte ili vašem korisničkom broju. Takođe kombinujemo prikupljene podatke sa informacijama o proizvodima koje ste kupili u prodavnici, na primer da bismo mogli da vam ponudimo ponude posebno prilagođene vašim željama i interesovanjima, kao i učešće u promocijama, da vam ponudimo učešće u posebnim promocijama i mogući pristup oglašavanja koji vam više odgovara.
4.2.9 Dostizanje Kupon Plus ciljeva
Ostvarivanjem određenih ciljeva potrošnje tokom kalendarskog meseca biće nagrađeno kuponom. Zadržavamo pravo da s vremena na vreme na početku svakog meseca promenimo vaše pojedinačne ciljeve potrošnje i vrstu kupona.
4.3 Analiza podataka
Podaci opisani u 0 koji se čuvaju u našoj bazi podataka. Te podatke analiziramo sa ciljem da pronađemo informacije o vašim interesovanjima, kako bismo vam prvenstveno poslali ili prikazali takve informacije. Takođe koristimo matematičko-statističke metode da bismo utvrdili vaše interesovanje za proizvode, uzimajući u obzir naš asortiman proizvoda. U tu svrhu se vaši lični podaci upoređuju sa podacima drugih potrošača. Na osnovu ovog poređenja, možemo zaključiti koji drugi proizvodi i akcije, a za koje su ujedno i drugi potrošači pokazali interesovanje, mogu biti relevantni i za vas. Međutim, Lidl ne preuzima nikakvu zakonsku obavezu da obezbedi da će obrada podataka uvek raditi tačno na način na koji je opisan i da ćete dobijati samo ponude koje su vam interesantne. U zavisnosti od vaše saglasnosti, kreiramo analitiku o vašoj upotrebi aplikacije, kao i segmentaciju profila. Ove informacije povezujemo sa vama u cilju oglašavanja. Takođe stičemo opšti uvid u mogućnost optimizacije naše aplikacije i uspeha naših reklamnih kampanja. Osim toga, našim poslovnim partnerima sa kojima sarađujemo u okviru Lidl Plus aplikacije, pružamo statistički obrađene anonimne podatke o uspehu njihovih reklamnih kampanja u svrhu obračuna. Naši partneri za oglašavanje ne mogu da lično pronađu ove informacije.
Da biste pokazali interesovanje za kategorije proizvoda koje inače ne kupujete, u Lidl Plus-u možete dobiti ponude za druge kategorije proizvoda. Pored toga, verovatno je da će određene grupe korisnika dobiti različite stope popusta za istu kategoriju proizvoda kako bi testirali Lidlove komercijalne promocije.
U procenu nisu uključene posebne vrste ličnih podataka u smislu člana 17 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti.
5. Opšti uslovi za korišćenje programa
Sva navedena pravila se primenjuju samo ukoliko koristite aplikaciju Lidl Plus. Imajte u vidu da pun obim naših usluga možete koristiti jedino u sklopu Lidl Plus aplikacije, funckija rezervacije nije dostupna van aplikacije.
Za korišćenje ovog programa (usluga) potrebni su važeći broj mobilnog telefona, adresa e-pošte i Lidl Plus nalog. Da biste u potpunosti mogli da koristite Lidl Plus aplikaciju, morate preuzeti softver iz prodavnice aplikacija. Postoje različite verzije softvera za različite vrste mobilnih telefona. Iz tehničkih razloga, možda neće biti moguće ponuditi odgovarajući softver za neke vrste uređaja. Ukoliko nije dostupan odgovarajući softver za mobilni telefon korisnika, taj korisnik ne može da koristi usluge na tom uređaju. Ipak, Lidl Stiftung će se potruditi da ponudi softver za što je moguće više različitih modela mobilnih uređaja. Usled konstantne promene ponude na tržištu mobilnih uređaja, Lidl Stiftung ne može da ponudi trenutnu listu svih mobilnih telefona koji su pogodni za korišćenje usluga.
Instalacija softvera i korišćenje usluga podrazumevaju redovan transfer podataka sa korisnikovog mobilnog telefona pa samim tim i neophodnu internet konekciju. Obim i učestalost transfera podataka zavise od vrste i obima upotrebe aplikacije. Troškove povezivanja na internet snosi korisnik. Obim zavisi od ugovora koji korisnik ima sa svojim mobilnim provajderom.
Trošak uspostavljanja internet veze i njenog održavanja nije deo usluge Lidl Stiftunga. On je isključiva obaveza koja proističe iz ugovora između korisnika i njegovog internet provajdera.
Upotreba Lidl Plus-a takođe podrazumeva da imate dovoljno baterije i da je osvetljenost ekrana dovoljna da možete da skenirate QR kod na kasi.Učesnik je u obavezi da instalira ažuriranja koja nudi Lidl. O ovome će biti obavešten dok koristi aplikaciju. Upotreba Lidl Plus programa preko kompromitovanih krajnjih uređaja (na primer, neovlašćenim modifikovanjem/rutovanjem) nije dozvoljena.
6. Funkcija rezervacije
Ovaj odeljak 6 primenjuje se na korišćenje funkcije rezervacije koja postoji u okviru Lidl Plus aplikacije.
6.1.1. Predmet
Funkcija rezervacije vam omogućava da rezervišete proizvode navedene u Lidl Plus-u, a zatim ih preuzmete u prodavnici koju ate izabrali i platite. Da biste to uradili, prvo se morate registrovati za uslugu preko Lidl Plus-a u skladu sa Tačkom 3. Imajte na umu da su neki proizvodi iz našeg asortimana dostupni samo ograničeno vreme. Stoga zadržavamo pravo da ograničimo ili deaktiviramo funkciju rezervacije u Lidl Plus-u u bilo kom trenutku bez prethodnog obaveštenja.
6.1.2. Neobavezujuća priroda rezervacije
Rezervacija je besplatna i neobavezujuća. Rezervacija ne stvara nikakve ugovorne obaveze, tj. rezervacija vas niti obavezuje na kupovinu niti vam daje pravo da proizvod zahtevate ili zahtevate da proizvod bude transportovan.
6.1.3. Proces rezervacije
Funkcija rezervacije u Lidl Plus-u će vam automatski prikazati proizvode koji su dostupni u odabranoj prodavnici. Ako proizvodi nisu dostupni u izabranoj prodavnici, imate mogućnost da pogledate u drugoj. Rezervaciju vršite tako što u Lidl Plus-u prvo odaberete proizvod u željenoj količini i kliknete na „Rezerviši“ da biste proizvod dodali u korpu za kupovinu. U okviru korpe za kupovinu i dalje možete promeniti količinu odabranih proizvoda ili ukloniti proizvode iz korpe. Rezervacija će biti završena čim u korpi za kupovinu kliknete na „Potvrda rezervacije“. Zatim ćete dobiti potvrdu o prijemu vaše rezervacije na e-mail adresu koju ste naveli prilikom registracije. Nakon toga, čim rezervisani proizvodi budu raspoloživi za vas u prodavnici i spremni za preuzimanje, dobićete obaveštenje o preuzimanju putem e-pošte. Tačno vreme čuvanja vaših rezervisanih proizvoda možete saznati Lidl Plus aplikaciji, kao i u obaveštenju o preuzimanju. Produžetak perioda čuvanja u prodavnici nije moguće. Pored toga, status vaše rezervacije možete pratiti u bilo kom trenutku u aplikaciji.
6.1.4. Preuzimanje i plaćanje proizvoda
Da biste preuzeli vaše rezervisane proizvode, obratite se zaposlenom licu u izabranoj prodavnici i dostavite mu broj porudžbine vaše rezervacije – koji se nalazi u Lidl Plus-u, o potvrdi rezervacije ili o obaveštenju o preuzimanju. Kupovina rezervisanih proizvoda se zatim vrši plaćanjem proizvoda na licu mesta u prodavnici na kasi. Ugovorni partner je kompanija Lidl, koja upravlja izabranom prodavnicom.
6.1.5. Izmene i otkazivanje rezervacije
Vašu rezervaciju možete da promenite ili otkažete rezervaciju u potpunosti ili delimično u tačku „Vaša rezervacija“ u Lidl Plus-u klikom na dugme „Promeni“ ili „Otkaži rezervaciju“. Klikom na dugme „Otkaži rezervaciju“, vaša prethodna rezervacija će biti otkazana i svi vaši prvobitno rezervisani proizvodi će biti ponovo dodati u korpu za kupovinu. Zatim možete urediti korpu za kupovinu i ponovo potvrditi rezervaciju klikom na „Rezervišite odmah bez obaveze“. Ako se rezervacija ne potvrdi, proizvodi neće biti rezervisani. Nakon bilo kakve promene ili otkazivanja vaše rezervacije, dobićete poruku sa potvrdom na e-mail adresu koju ste naveli prilikom registracije.
Kao alternativu otkazivanju, ili ako otkazivanje rezervacije više nije tehnički moguće jer rezervacija više nije u statusu „u pripremi“, takođe možete dozvoliti da rezervacija istekne tako što nećete preuzeti rezervisane proizvode u roku navedenom u tački 6.3.
6.1.6. Istorija
Sve dok je funkcija rezervacije aktivna u Lidl Plus-u, vaše rezervacije će biti prikazane na vašem nalogu.
7. Vaše obaveze
Imate obavezu da:
• unesete tačne podatke prilikom registracije i redovno ažurirati vaš profil,
• ako promenite broj mobilnog, potrebno je da svoj broj mobilnog ažurirate u Lidl Plus-u,
• čuvate svoju lozinku u tajnosti i promenite je u slučaju zloupotrebe ili sumnje na zloupotrebu i
• koristite peogram u skladu sa važećim zakonom.
Takođe imajte na umu da prvenstveno koristimo vaš broj mobilnog telefona da bismo vas identifikovali kao ovlašćenog vlasnika vašeg Lidl Plus naloga. Zbog toga je posebno važno da Vaš trenutni broj mobilnog telefona uvek bude sačuvan u Lidl Plus-u. Ovo je jedini način da obezbedite da u bilo kom trenutku možete da pristupite svom Lidl Plus nalogu, čak i ako zaboravite lozinku ili promenite broj mobilnog telefona, nijedna neovlašćena treća lica neće moći da pristupe vašem Lidl Plus nalogu.
8. Odgovornost
Mi smo odgovorni za štetu ukoliko je prouzrokujemo namerno ili krajnjom nepažnjom. Nećemo biti odgovorni za običnu nepažnju, osim ukoliko dođe do povrede života, telesnih povreda ili narušavanja zdravlja.
U slučaju obične nepažnje, bićemo odgovorni samo ukoliko dođe do kršenja bitne ugovorne obaveze. Bitna ugovorna obaveza u ovom smislu je obaveza koja je odlučujuća za postojanje ovog ugovora. Osim toga, odgovornost je ograničena na onu štetu koja je odlučujuća za postojanje ovog ugovora.
Ograničenje odgovornosti se shodno primenjuje i na naše zaposlene i zastupnike.
Navedeno ne utiče na odgovornost u smislu Zakona o opštoj bezbednosti proizvoda.
U suprotnom, bilo kakva odgovornost sa naše strane biće isključena.
9. Prekid, brisanje
Korisnik ima pravo da u bilo kom trenutku bez navođenja razloga prekine da koristi nalog, i to na taj način što ćete izabrati funkciju „Izbriši nalog“. Prekid od strane Lidl grupacije (Stiftunga) je takođe moguć u bilo kom trenutku. Raskid od strane Lidl grupacije je naročito moguć ukoliko korisnik prekrši odredbe navedenih uslova učešća. Dok se navedeni proces ne realizuje, korisnički podaci mogu biti blokirani. Posebno, u slučaju netačnih informacija, zadržavamo pravo da izbrišemo Vaš Lidl Plus nalog. Pravo stranaka na vanredni raskid, u dobroj nameri, ostaje nepromenjeno.
10. Završne odredbe
Ugovorni jezik je srpski.
Evropska komisija je otvorila portal za onlajn rešavanje sporova na adresi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Međutim, mi nismo u obavezi i ne želimo da učestvujemo u rešavanju sporova pred odborom za arbitražu sa korisnicima.